Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta - jęz. niderlandzki
Lokalizacja: WarszawaTwoja przyszła firma/Your future company
Nasz Klient specjalizuje się w obsłudze klienta, wsparciu technicznym oraz w sprzedaży dla rynków B2B i B2C.
W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z jęz. niderlandzkim, do której zadań będzie należało: obsługa połączeń przychodzących od klientów niderlandzkojęzycznych, odpowiadanie na ich zapytania w zakresie urządzeń elektronicznych oraz dbałość o pozytywne relacje.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet dodatkowych benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie
- Możliwość rozwoju na danym stanowisku poprzez liczne szkolenia
- Możliwość pracy w języku obcym na co dzień
- Dogodną lokalizację
- Brak zmian nocnych
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Znajomość języka niderlandzkiego – poziom min. C1
- Znajomość języka angielskiego – poziom min. B1
- Otwartość, komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne