Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta- j. polski
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za
obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe mailowe wsparcie klientów sieci elektromarketów oraz dosprzedaż towarów i usług.
Oczekiwania wobec kandydatów
Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną;
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Doświadczenie związane ze sprzedażą lub chęć rozwijania się w tym obszarze;
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy;
Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem;
Mile widziane doświadczenie w branży CC.
Oferujemy
Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki;
Szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz z obsługi klienta;
Szansę na awans wewnętrzny i możliwość zdobycia doświadczenia;
Stabilne zatrudnienie w wymiarze części lub pełnego etatu;
Świadczenia pozapłacowe;
Dofinansowanie relokacji;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?