#

Specjalista ds. obsługi klienta- j. polski

Sitel Polska Sp. z o.o. (PL)

Warszawa, mazowieckie

Sitel Polska Sp. z o.o. (PL)
TWORZYMY NAJLEPSZE MIEJSCE PRACY.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.

Specjalista ds. obsługi klienta- j. polski

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków

  • Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za
  • obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe mailowe wsparcie klientów sieci elektromarketów oraz dosprzedaż towarów i usług.

Oczekiwania wobec kandydatów

  • Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną;
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
  • Doświadczenie związane ze sprzedażą lub chęć rozwijania się w tym obszarze;
  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy;
  • Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem;
  • Mile widziane doświadczenie w branży CC.

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki;
  • Szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz z obsługi klienta;
  • Szansę na awans wewnętrzny i możliwość zdobycia doświadczenia;
  • Stabilne zatrudnienie w wymiarze części lub pełnego etatu;
  • Świadczenia pozapłacowe;
  • Dofinansowanie relokacji;
  • Konkursy i spotkania integracyjne;
  • Comiesięczny słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi