#

Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

Sitel Polska Sp. z o.o. (PL)

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Sitel Polska Sp. z o.o. (PL)
TWORZYMY NAJLEPSZE MIEJSCE PRACY.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.

Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV.

 

Oczekiwania wobec kandydatów

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną.
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office.
  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy.
  • Docenimy doświadczenie w CC oraz wiedzę dotyczącą zagadnień technicznych.

 

Oferujemy

  • Korzystne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin.
  • System szkoleń wewnętrznych.
  • Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport).
  • Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
  • Konkursy i spotkania integracyjne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi