Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV.
Oczekiwania wobec kandydatów
Wykształcenie minimum średnie.
Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną.
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office.
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy.
Docenimy doświadczenie w CC oraz wiedzę dotyczącą zagadnień technicznych.
Oferujemy
Korzystne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Pracę w pełnym wymiarze godzin.
System szkoleń wewnętrznych.
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport).
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
Konkursy i spotkania integracyjne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?