Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe i telefoniczne wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej.
Oczekiwania wobec kandydatów
Wykształcenie minimum średnie;
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
Dobra dykcja;
Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym.
Oferujemy
Korzystne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub na część etatu;
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników - owoce lub słodycze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?