TWORZYMY NAJLEPSZE MIEJSCE PRACY.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta – j. bułgarski i j. polski
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków
- Telefoniczne i mailowe wsparcie bułgarsko- i polsko-języcznych Klientów dużej marki z branży IT.
- Pierwsza linia wsparcia technicznego, koordynacja procesu reklamacji i zwrotów dla użytkowników sprzętu komputerowego (laptopy i drukarki).
Oczekiwania wobec kandydatów
- Wykształcenie minimum średnie;
- Biegła znajomość języka bułgarskiego i języka polskiego mowie i w piśmie;
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
- Umiejętność obsługi komputera w tym aplikacji Ms Office;
- Zorientowanie na Klienta;
- Dobra dykcja;
- Zainteresowania techniczne lub doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dla prestiżowej marki;
- Szkolenia opłacone przez pracodawcę;
- Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
- Konkursy i spotkania integracyjne;
- Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników- owoce lub słodycze;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.