#

Specjalista ds. Obsługi Klienta IT z językiem niemieckim

Codetwo Sp. z o.o Sp. k.

Wrocław, Jelenia Góra, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Pracując na tym stanowisku będziesz:
• Specjalistą IT pracującym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 120 krajów świata.
• Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku niemieckim i polskim telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem sesji zdalnych.
• Rozwiązywać problemy konfiguracyjne użytkowników naszego oprogramowania.

Wymagania

Czego wymagamy?
• Pozytywnej energii, pracowitości i zaangażowania.
• Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów.
• Umiejętności efektywnej organizacji pracy własnej i oleju w głowie.
• Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych i umiejętności pracy w zespole.
• Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz znajomości ogólnych zagadnień informatycznych takich, jak poczta elektroniczna, internet, sieci komputerowe.
• Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie.

Prezentacja firmy

CodeTwo jest firmą specjalizującą się w tworzeniu wysokiej jakości oprog... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi