Pracując na tym stanowisku będziesz:
• Specjalistą IT pracującym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 120 krajów świata.
• Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku niemieckim i polskim telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem sesji zdalnych.
• Rozwiązywać problemy konfiguracyjne użytkowników naszego oprogramowania.
Czego wymagamy?
• Pozytywnej energii, pracowitości i zaangażowania.
• Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów.
• Umiejętności efektywnej organizacji pracy własnej i oleju w głowie.
• Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych i umiejętności pracy w zespole.
• Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz znajomości ogólnych zagadnień informatycznych takich, jak poczta elektroniczna, internet, sieci komputerowe.
• Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie.
CodeTwo jest firmą specjalizującą się w tworzeniu wysokiej jakości oprog... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.