#

Specjalista ds. obsługi Klienta / Infolinia przychodząca

CCO Kraków Sp. z o.o.

30-051 Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Praca polega na obsłudze Klientów indywidualnych i biznesowych poprzez infolinię przychodzącą. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy udzielenie podstawowych informacji nt. zasad korzystania z usług oraz produktów dostępnych dla Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami. Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń. Obsługa korespondencji mailowej. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy wysokiej kultury osobistej, dobrej dykcji, swobody w kontakcie telefonicznym oraz znajomości obsługi komputera.

Prezentacja firmy

Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/09/2018
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
7
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi