#

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zarządzania Systemami

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zarządzania SystemamiMiejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • współpracę z klientami w zakresie obsługi zamówień, organizacji dostaw, fakturowania i reklamacji
  • zarządzanie danymi podstawowymi i procesem sprzedaży w systemie SAP SD
  • administrowanie systemami wspierającymi sprzedaż (utrzymywanie cen, danych produktów i klientów)
  • rozwój i optymalizowanie rozwiązań systemowych w szeroko pojętym procesie systemowej obsługi sprzedaży
  • zarządzanie systemem uprawnień użytkowników SAP z zakresu SD
  • proponowanie zmian i usprawnień systemowych, a także rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem systemu

Wymagania:

  • ukończone studia wyższe
  • min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, na podobnym stanowisku
  • znajomość systemu SAP, szczególnie modułu SAP SD; mile widziana znajomość modułu MM
  • doświadczenie związane z zaawansowaną pracą w systemie w roli osoby proponującej usprawnienia i rozwiązującej problemy
  • znajomość zasad funkcjonowania rynku FMCG i obsługi klienta z różnych kanałów sprzedaży
  • znajomość procesów biznesowych i regulacji prawnych z obszaru sprzedaży, logistyki, finansów
  • bardzo dobra znajomość MS Excel
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz asertywność
  • dyspozycyjność, odpowiedzialność i zaangażowanie

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • bogaty pakiet benefitów
  • możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi