#

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień Internetowych

Morele.net Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Grupa Morele.net posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Dzięki koncentracji na nowoczesnych technologiach oraz ciągłemu usprawnianiu struktury organizacyjnej z roku na rok utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Wartości które spajają naszą ponad 300 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień Internetowych

 

Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w Morele.net .

Współtwórz z nami Morele.net - najszybciej rozwijające się sklepy internetowe. APLIKUJ!

 

 

TWOJE ZADANIA:

- Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień

Klienci będą się z Tobą kontaktować aby uzyskać informację dotyczące swoich zamówień, np. czasu przesyłki, dostępności produktów, reklamacji itp.

- Obsługa przed i po sprzedażowa

Jeżeli na naszej stronie Klient nie znajdzie tego czego szukał, Twoim zadaniem będzie zaproponowanie mu innego produktu. Będziesz doradzał, wspierał i budował długotrwałe relacje.

- Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz wycena ofert

Będziesz tworzył oferty dla naszych Klientów, wyceniał produkty i pomagał im realizować zamówienia.

 

CO MOŻEMY CI ZAPEWNIĆ:

- Pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku

- Możliwość rozwoju i awansu do innych działów – system szkoleń oraz rekrutacje wewnętrzne

- Pracę z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja

- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa

- Wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów – podstawa + premia

- Dodatkowo - karta sportowa, imprezy integracyjne, szkolenia

 

Wymagania

NASZE OCZEKIWANIA:

- Studia zaoczne w toku

Stanowisko, na które możesz aplikować to inkubator talentów. Chcemy zatrudniać ludzi młodych, dla których może to być nawet pierwsza praca. Będziesz miał okazję poznać kulturę pracy w naszej organizacji, a po pół roku będziesz mógł aplikować na inne stanowiska w firmie.

- Świetna obsługa komputera

Będziesz pracował w firmie technologicznej, odpisywał na maile i wiadomości oraz korzystał z narzędzi informatycznych. Z tego względu wymagamy bardzo dobrej obsługi komputera.

- Otwartość na nowe wyzwania

Na tym stanowisku będziesz miał okazję wiele się nauczyć. Poszukujemy osób otwartych na nowe doświadczenia, chętnych do nauki oraz wykazujących się inicjatywą. To od Ciebie będzie zależeć jak Twoja kariera się rozwinie.

- Doświadczenie w obsłudze Klienta

Świetnie jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia z Klientami jednak jeżeli jest to Twoja pierwsza praca, nic nie szkodzi na przeszkodzie aby spróbować! Wystarczy, że łatwo nawiązujesz kontakty i masz żyłkę handlowca.

 

DODATKOWE ATUTY:

- Zainteresowanie i znajomość sprzętów elektronicznych

Twoją dodatkową zaletą będzie znajomość branży elektroniki użytkowej lub chęć zdobycia wiedzy w tym obszarze.

 

Prezentacja firmy

Grupa Morele posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce.... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
4
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Internet / e-commerce, Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi