Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: WarszawaJesteśmy firmą z ponad 20 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania relacjami z klientem na odległość, a tym samym jednym z liderów w swojej branży. Dzięki temu zdobyliśmy uznanie wielu Klientów na całym świecie. Prowadzimy wiele projektów, a w związku z tym, że cały czas się rozwijamy poszukujemy osób, które mają te same priorytety co my – rozwój i zdobywanie doświadczenia.
Wraz z rozwojem usług dla naszego Klienta – jednego z liderów w branży motoryzacyjnej i paliwowej - poszukujemy kandydata na stanowisko:
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej organizacji,
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie na poziomie 3 - 6 tys. zł brutto,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Benefity pozapłacowe, m. in. Karta Multisport.
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta biznesowego w zakresie połączeń przychodzących i wychodzących,
- Wsparcie Działu Sprzedaży w realizacji bieżących zadań i realizacji strategii sprzedaży,
- Podtrzymywanie i rozwój relacji z klientami,
- Przekazywanie informacji o ofercie produktowej i sprzedaż usług firmy,
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi poprzez dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług.
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta B2B,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Pozytywne nastawienie i motywacja do pracy.