Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: PoznańZadania na stanowisku:
- Kontakt telefoniczny przede wszystkim z istniejącymi klientami (zdefiniowane w bazie placówki handlowe, detaliczne) w celu zwiększenia zamówień i wielkości sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych klientów (wskazane adresy i kontakty)
- Prezentacja asortymentu, pakietów, promocji
- Rejestrowanie informacji i ustaleń w systemie CRM
Nasz Klient zaprasza do pracy osoby:
- Kontaktowe i pozytywnie nastawione
- Posiadające minimalne doświadczenie w pracy z klientem, niekoniecznie w telemarketingu
- Także osoby bez doświadczenia, ale chcące podjąć nowe wyzwanie
- Z dobrą wymową i o wysokiej kulturze osobistej
Oferta:
- Zatrudnienie początkowo poprzez umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
- Docelowo - po kilku miesiącach – zatrudnienie bezpośrednio u Klienta na umowę o pracę
- Możliwość uzyskania atrakcyjnego wynagrodzenia zależnego od wyników (przez pierwsze 3 miesiące premia gwarantowana; później premia ma szansę podwoić wynagrodzenie zasadnicze)
- Pakiet szkoleń z zakresu asortymentu produktowego oraz prowadzenia rozmowy handlowej
- Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00, w biurze w Poznaniu (Junikowo)
Oferta pracy tymczasowej.
Agencja zatrudnienia nr 364
Numer referencyjny: SOK/04/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.