#

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I REKLAMACJI

Centrum Druku Sp. j.

Kraków , małopolskie

Opis stanowiska pracy

Jeśli jesteś zainteresowany rozwijaniem swoich umiejętności, a kontakt z ludźmi sprawia Ci radość i daje satysfakcję – to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie. Zapraszamy osoby zainteresowane rozwojem, zdobywaniem wiedzy i nowych umiejętności. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt z klientem w zakresie realizacji reklamacji: obsługę telefoniczną i e-mailową klienta oraz bezpośrednią obsługę klienta w serwisie i w siedzibie klienta, jak również kontakt z serwisami autoryzowanymi producenta i dostawcami oraz za podstawową instalację i konfigurację sprzętu IT oraz urządzeń drukujących.

 

Oferujemy:
• pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
• komfortowe warunki pracy - nowoczesny biurowiec Centrum Druku zapewni Ci dostęp do wielu udogodnień, w tym najwyższy antysmogowy stopień oczyszczania powietrza,
• biura położone  blisko Centrum - okolice ul. Kuklińskiego - 10 min tramwajem od Dworca Głównego,
• przyjazna atmosfera pracy - zaangażowany i zgrany zespół,
• możliwość doskonalenia w zawodzie, udział w interesujących projektach i szkoleniach,
• pakiet benefitów: cykliczne konkursy z nagrodami, coroczne imprezy z atrakcjami, paczki i bony świąteczne, regularna dostawa owoców do firmy,
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach: ubezpieczenia na życie, opieki medycznej, karty sportowej,
• preferencyjne warunki zakupu produktów z oferty Centrum Druku,
• stabilne warunki zatrudnienia – umowa, pełny etat.

Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń (CV).

Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Druku s.j. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997, Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).

Wymagania

• motywacja do zdobywania wiedzy i nowych umiejętności,
• doświadczenie w prowadzeniu rozmów z klientami,
• zdolności negocjacyjne pozwalające realizować reklamacje z serwisami autoryzowanymi oraz dostawcami,
• znajomość obsługi komputera oraz urządzeń drukujących,
• prawo jazdy kat. B,
• dociekliwość, poczucie humoru i odporność na stres,
• umiejętność organizowania pracy, jak również samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
• wysoka kultura osobista.

Mile widziane:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. praktyka, staż),
• zainteresowania techniczne i zdolności manualne,
• znajomość systemów MAC OS,
• znajomość procedur reklamacyjnych oraz prawnych aspektów obsługi klienta,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Prezentacja firmy

Firma Centrum Druku od 1999 roku zajmuje się dostarczaniem na ryn... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi