Specjalista ds. Obsługi Klienta / Dyspozytor z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: WrocławKim jesteśmy?
Telima Poland to polski oddział grupy Solutions30. Wspieramy działania niemieckich partnerów w zakresie planowania instalacji telekomunikacyjnych w Niemczech. Krótko mówiąc – zdalnie organizujemy pracę techników podłączających Internet i TV.
Może szukamy właśnie CIEBIE?
Szukamy osób z biegłą znajomością języka niemieckiego, które szybko się uczą i nie boją się nowych wyzwań. Zależy nam na ludziach, którzy potrafią sami zarządzać swoją pracą i jednocześnie cenią sobie działania zespołowe.
Dlaczego u nas?
- Elastyczny czas pracy
Jeśli chcesz pogodzić pracę z nieregularnym planem zajęć na studiach lub innymi aktywnościami, dołącz do nas. Grafiki pracy układamy uwzględniając dyspozycyjność i preferencje całego zespołu.
- Atmosfera i zespół
Nie jesteśmy ogromną korporacją, nie zatrudniamy masowo, skomplikowane formalności nie są ważniejsze od naszego zespołu. U nas Twój indywidualny charakter znajdzie swoje miejsce :) Praca w naszym biurze odbywa się w luźniej atmosferze. Nie zapominamy jednak o tym, że to w końcu praca i traktujemy ją poważnie!
- Biuro w centrum miasta
Biuro zlokalizowane przy ul. Tęczowej (niedaleko pl. Orląt Lwowskich) – blisko na uczelnię, dobre połączenia komunikacyjne, w okolicy miejsca z dobrym jedzeniem, studio jogi dla zrelaksowania po pracy i escape room na integracyjne wypady.
- Wynagrodzenie
Dobrze płacimy a oprócz tego nie zapominamy o dodatkowych benefitach – oferujemy kartę sportową i opiekę medyczną. Dla ambitnych oferujemy dofinansowania do kursów i szkoleń powiązanych z obszarem działalności firmy.
- Rozwój
Możesz zdobyć u nas swoje pierwsze doświadczenie w Obsłudze Klienta. Będziesz mieć też możliwość rozwoju swoich umiejętności językowych zarówno w czasie pracy, jak i w czasie szkoleń dodatkowych. Do każdego podchodzimy indywidualnie – możesz u nas zdziałać tyle, ile chcesz!
Bardziej konkretnie o Twoich przyszłych zadaniach:
Zajmiesz się:
- koordynowaniem działań między działem technicznym a klientem,
- przyjmowaniem zleceń telefonicznych i mailowych,
- wysyłaniem zleceń do techników przez wewnętrzny system firmy,
- stałym kontaktem z klientami i technikami,
- tworzeniem i weryfikacją tras techników wykonujących zlecenia,
- kontrolą realizacji zaplanowanych zleceń i ich podziału na trasy.
Nie prowadzimy sprzedaży ani pozyskiwania nowych klientów. Kontaktujemy się wyłącznie z klientami, którzy korzystają z naszych usług. Jasne, czasami klienci są bardzo wymagający, ale ze wszystkimi świetnie sobie radzimy!
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe od 3400 zł do 4200 zł brutto.
- Stabilność zatrudnienia - umowa o pracę już od początku współpracy.
- Możliwość współpracy również w niepełnym wymiarze czasu (elastyczny czas pracy).
- Dodatkowe benefity (karta sportowa Multisport, opieka medyczna w Medicover, dofinansowanie do kursów i szkoleń).
- Pracę w biurze przy ul. Tęczowej (okolice pl. Orląt Lwowskich).
- Świeże owoce, kawę i herbatę w biurze.
- Bardzo przyjemną, pozytywną atmosferę pracy.
- Brak dress-codu.
- Pracę w stale rozwijającej się międzynarodowej firmie.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (t.j. Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 r. z późn. zm.)”
Wymagamy biegłej znajomości języka niemieckiego oraz gotowości i chęci uczenia się nowych rzeczy.