#

Specjalista ds. Obsługi Klienta Detalicznego

Klient infoPraca.pl

Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

Po odpowiednim przeszkoleniu Specjalista ds. Obsługi Klienta Detalicznego będzie odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi i nowymi klientami firmy, dobór optymalnych rozwiązań, monitoring oferty konkurencji a także realizację codziennych zadań wspierających realizację założonych celów.

Wymagania:

Poszukujemy osoby zaangażowanej, dyspozycyjnej, cechującej się wysoką kulturą osobistą oraz profesjonalnym podejściem do pracy. Idealny kandydat powinien posiadać wyższe wykształcenie, doświadczenie w pracy z Klientem indywidualnym (detalicznym) oraz umiejętność obsługi komputera. Od kandydata oczekujemy nastawienia na realizację celów, samodzielności i odpowiedzialności w działaniu oraz dobrej organizacji pracy. Kluczowe są dla nas także umiejętności negocjacyjne oraz analityczne.

Korzyści ze współpracy:

  • umowę o współpracę na czas nieokreślony,
  • wynagrodzenie składające się z części stałej i zmiennej oraz premii wynikowych,
  • nowoczesne narzędzia pracy – w tym zintegrowany system CRM,
  • liczne konkursy, konferencje i szkolenia,
  • możliwość awansu w ramach struktury firmy.

 

Prezentacja firmy

Jedna z największych firm działająca w sektorze ubezpieczeń.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/09/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Bankowość, Praca Ubezpieczenia, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi