Opis stanowiska:
Po odpowiednim przeszkoleniu Specjalista ds. Obsługi Klienta Detalicznego będzie odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi i nowymi klientami firmy, dobór optymalnych rozwiązań, monitoring oferty konkurencji a także realizację codziennych zadań wspierających realizację założonych celów.
Wymagania:
Poszukujemy osoby zaangażowanej, dyspozycyjnej, cechującej się wysoką kulturą osobistą oraz profesjonalnym podejściem do pracy. Idealny kandydat powinien posiadać wyższe wykształcenie, doświadczenie w pracy z Klientem indywidualnym (detalicznym) oraz umiejętność obsługi komputera. Od kandydata oczekujemy nastawienia na realizację celów, samodzielności i odpowiedzialności w działaniu oraz dobrej organizacji pracy. Kluczowe są dla nas także umiejętności negocjacyjne oraz analityczne.
Korzyści ze współpracy:
Jedna z największych firm działająca w sektorze ubezpieczeń.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.