Specjalista ds. Obsługi Klienta CEE
Warszawa (Ursus) Specjalista ds. Obsługi Klienta CEE
Warszawa (Ursus)
NR REF.: 1074052
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej,poszukujemy kandydatów do pracy na okres 9 miesięcy,z ewentualną możliwością przedłużenia współpracy, na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta w regionie CEE.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę Klientów firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,przetwarzanie zamówień od Klientów w systemie SAP, fakturowanie, kontrolę płatności oraz obiegu dokumentów, rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji, udzielanie wszelkich wyjaśnień i potwierdzeń realizacji zamówień oraz efektywną współpracę z innymi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy min. dwuletniego doświadczenia w obszarze obsługi klienta, w tym minimum roku pracy w systemie SAP,wykształcenia wyższego (min. licencjat), płynnej znajomości języka rosyjskiego (min. B2), dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1),bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Szukamy osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych, które cechuje odporność na stres oraz wysoka asertywność.
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie w wysokości 5 500 - 6 500 zł brutto(w zależności od doświadczenia i kompetencji kandydata), pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Warszawa (Ursus)
NR REF.: 1074052
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej,poszukujemy kandydatów do pracy na okres 9 miesięcy,z ewentualną możliwością przedłużenia współpracy, na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta w regionie CEE.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę Klientów firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,przetwarzanie zamówień od Klientów w systemie SAP, fakturowanie, kontrolę płatności oraz obiegu dokumentów, rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji, udzielanie wszelkich wyjaśnień i potwierdzeń realizacji zamówień oraz efektywną współpracę z innymi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy min. dwuletniego doświadczenia w obszarze obsługi klienta, w tym minimum roku pracy w systemie SAP,wykształcenia wyższego (min. licencjat), płynnej znajomości języka rosyjskiego (min. B2), dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1),bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Szukamy osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych, które cechuje odporność na stres oraz wysoka asertywność.
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie w wysokości 5 500 - 6 500 zł brutto(w zależności od doświadczenia i kompetencji kandydata), pracę w pozytywnej atmosferze oraz możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.