GardenPharm Sp. z o.o. to lider wśród firm zajmujących się promowaniem zdrowego stylu życia poprzez wsparcie codziennej diety w naturalne suplementy diety najnowszej generacji.
W związku z dynamicznym rozwojem Działu Obsługi Klienta i Sprzedaży poszukuje Kandydatów/Kandydatki na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Radom
Numer referencyjny: Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Opis stanowiska:
telefoniczna obsługa Klienta w zakresie przyjmowania i składania zamówień
budowanie trwałych relacji z Klientem
opieka nad Klientem biznesowym
budowa pozytywnego wizerunku firmy
Oferujemy:
pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku
atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole
możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez GardenPharm Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu."
Jednocześnie informujemy wszystkich Kandydatów, iż bez poniższego oświadczenia aplikacja nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Wymagania:
doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
wykształcenie minimum średnie
wysoki poziom orientacji na Klienta i wynik
zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków
odpowiedzialność i samodzielność
dobra dykcja i swoboda mówienia
znajomość pakietu MS Office
mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej
dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi platformy FarmaProm
GardenPharm wierzy, że współczesne lecznictwo - im staje się nowo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.