#

Specjalista ds. obsługi gwarancyjnej klientów

Mercor S.A.

Gdańsk, pomorskie

Grupa Mercor jest największym w Polsce i jednym z największych w Europie Środkowej podmiotów działających w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Kompleksowa oferta Mercoru obejmuje systemy oddymiania i odprowadzania ciepła, systemy wentylacji pożarowej oraz zabezpieczenia ogniochronne konstrukcji budowlanych. W związku ze stałym rozwojem, do pracy w zakładzie produkcyjnym w Cieplewie koło Pruszcza Gdańskiego, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi gwarancyjnej klientów

Miejsce pracy: Gdańsk

Wymagania: 

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i piśmie
  • Doświadczenie w pracy z klientem
  • Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy
  • Komunikatywność, otwartość i samodzielność
  • Umiejętność współpracy w zespole oraz podejmowania decyzji
  • Prawo jazdy kat. B. – gotowość do pracy w delegacjach.

 

Zadania realizowane na stanowisku: 

  • Obsługa klientów w obszarze gwarancji wg. standardów firmy
  • Analiza przyczyn zgłaszanych reklamacji, koordynowanie procesów usuwania nieprawidłowości u klientów
  • Wyjazdy i spotkania z klientami na terenie Europy
  • Utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami oraz kreowanie dobrego wizerunku firmy
  • Współpraca z działami handlowymi i produkcyjnymi firmy

 

Oferujemy:

  • stałe zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
  • adekwatne wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy
  • szkolenia wstępne prowadzone przez specjalistów
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi