Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. obługi sklepu internetowego z j. niemieckim
Lokalizacja: WarszawaTwoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym klientem jest firma o globalnym zasięgu. Jeśli w pracy najbardziej zależy Ci na możliwości używania języka niemieckiego, zgranym zespole, stabilnych warunkach zatrudnienia oraz pracy z ludźmi: ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Poszukuję osób na stanowisko: Specjalisty ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego prestiżowej marki z branży oprogramowania. Będziesz odpowiedzialny za zdalne wsparcie klientów marki w kwestii odpowiadania na zapytania dotyczące produktów (maile oraz telefony).
Nasz klient zapewnia:
- atrakcyjne wynagrodzenie: 5500 zł brutto
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- prywatne ubezpieczenie medyczne
- kartę Multisport
- niekorporacyjną strukturę firmy
- umowę o pracę bez okresu próbnego
- profesjonalne szkolenia (nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!
Od Ciebie oczekujemy:
- biegłej znajomości j. niemieckiego
- gotowości do pracy na pełen etat
- pozytywnego nastawienia do powierzonych zadań
- komunikatywności