W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Reklamacji w Departamencie Obsługi Klienta i Reklamacji.
Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju –
w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w Morele.net. Współtwórz z nami Morele.net - najszybciej rozwijający się sklep internetowy. APLIKUJ!
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie, wysyłanie towarów klientów
- Prowadzenie ewidencji i oznaczanie statusów towarów
- Raportowanie realizacji wyznaczonych celów
Oferujemy:
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Możliwość rozwoju i awansu do innych działów – system szkoleń oraz rekrutacje wewnętrzne
- Pracę z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa
- Wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów – podstawa + premia
- Dodatkowo - karta sportowa, imprezy integracyjne
- Status studenta lub ucznia
- Czynne prawo jazdy kat.B
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Podstawowa znajomość branży AGD, RTV Elektronika
Grupa Morele posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce.... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.