Opis stanowiska pracy
Jesteśmy jedną z czołowych firm zajmujących się zarządzaniem wierzytelnościami w Europie. Naszym celem jest zapewnienie klientom komfortu, zajmując się odzyskaniem ich należności w wyznaczonym czasie i tym samym dając możliwość skoncentrowania się na działalności biznesowej. Zatrudniamy ponad 3500 pracowników w 13 krajach. Wymagamy od siebie wysokich standardów świadczonych usług, dlatego stale rozwijamy umiejętności naszych pracowników i poprawiamy jakość obsługi. Wartościami naszej Grupy są: profesjonalizm, nastawienie na klienta, zorientowanie na wynik oraz dbałość. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, aplikuj już dziś!
SPECJALISTA DS. NEGOCJACJI – JĘZYK NIEMIECKI
Opis stanowiska:
- telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego
- przypominanie o powstałych należnościach
- doradztwo finansowe
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego
- dobra znajomość pakietu MS Office
- dobra dykcja oraz wysoka kultura osobista
- mile widziane doświadczenia w branży finansowej bądź obsłudze klienta
Oferujemy:
- stałe wynagrodzenie
- pracę w młodym, profesjonalnym zespole
- dostęp do systemu myBenefit (dofinansowanie do karty sportowej)
- pakiet szkoleń wewnętrznych – gwarantujemy minimum 8 szkoleń rocznie!
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji o międzynarodowym zasięgu
Prezentacja firmy
Jesteśmy jedną z czołowych firm zajmujących się zarządzaniem wier...
Jesteśmy jedną z czołowych firm zajmujących się zarządzaniem wierzytelnościami w Europie. Naszym celem jest zapewnienie klientom komfortu, zajmując się odzyskaniem ich należności w wyznaczonym czasie i tym samym dając możliwość skoncentrowania się na działalności biznesowej. Zatrudniamy ponad 3500 pracowników w 13 krajach. Wymagamy od siebie wysokich standardów świadczonych usług, dlatego stale rozwijamy umiejętności naszych pracowników i poprawiamy jakość obsługi. Wartościami naszej Grupy są: profesjonalizm, nastawienie na klienta, zorientowanie na wynik oraz dbałość.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Finanse, Praca Obsługa klienta, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja, Praca Administracja biurowa