Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Marketingu
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Jeśli masz mnóstwo pomysłów i dodatkowo umiesz je przekuć w sukces, a jedynym co się ogranicza to czas, lub brak otwartości przełożonego na nowe pomysły – zaaplikuj na tę ofertę! Naszym klientem jest jedna z prężnie rozwijających firm deweloperskich we Wrocławiu. Twój przyszły pracodawca jest otwarty na innowacyjne rozwiązania i nietuzinkowe pomysły swoich pracowników.
Do Twoich obowiązków należeć będzie: tworzenie i wdrażanie strategii i narzędzi marketingowych. Będziesz prowadzić już zatwierdzone projekty, ale będziesz miał/a również możliwość proponowania, a następnie wprowadzania własnych projektów. Następne obowiązki to planowanie i koordynowanie projektów na obszarze dolnego śląska (organizacja Dni Otwartych, targów mieszkaniowych i innych eventów). Stałe budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy. Jak również współpraca z podwykonawcami w przygotowaniu materiałów marketingowych, a także administrowanie i bieżący monitoring biur sprzedaży i mieszkań pokazowych.
Nasz Klient zapewnia: • pracę w zespole, w którym rozwój i pasja to nie tylko słowa • atrakcyjne wynagrodzenie • dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy • samodzielność w działaniu • kompleksowe wdrożenie • umowę o pracę • rodzinną atmosferę
U Kandydatów zwracamy uwagę na: • kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi • kierunkowe wykształcenie ( tj.: PR, marketing, dziennikarstwo, zarządzanie, ekonomia) • doświadczenie w branży budowlanej • umiejętność planowania, budżetowania, wdrażania i analizowania efektów prowadzonych projektów • znajomość zagadnień marketingu internetowego, SEO, analiza Google Adwords, Google Analytics • determinację w dążeniu do celu • umiejętność analitycznego myślenia • inicjatywę w działaniu • komunikatywność, elastyczność, otwartość • umiejętność podtrzymywania pozytywnych relacji z klientami • znajomość programów oraz narzędzi informatycznych, pozwalających na sprawną komunikację marketingową • komunikatywną znajomość języka angielskiego mile widziana • posiadanie czynnego prawa jazdy kategorio B