Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Na chwilę obecną, firma Monnari zatrudnia blisko 1400 pracowników i posiada ponad 160 sklepów w 72 miastach w całej Polsce.
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: ŁódźDo głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej i PR marki ,
- planowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi, analiza wyników,
- realizacja sesji zdjęciowych,
- nadzór nad produkcją i dystrybucją materiałów
- organizacja, koordynacja i aktywny udział w eventach,
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w tym agencjami reklamowymi,
- współpraca z kluczowymi działami firmy w celu realizacji strategii Spółki,
- analiza rynku, konsumentów i działań marek konkurencyjnych
Wymagamy:
- kilkuletniego doświadczenia w realizacji projektów marketingowych, mile widziane w branży odzieżowej,
- umiejętności pracy w grupie,
- zaangażowania i odpowiedzialności,
- doświadczenia w pracy w dziale marketingu, komunikacji lub agencji reklamowej/PR,
- obsługi pakietu Ms Office
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- pracę w młodym zespole o wspólnej pasji
- możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych i/lub pakietu sportowego
- szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego
- zakupy naszych towarów z wysokimi rabatami