Specjalista ds. marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie projektów marketingowych obejmujących obszary marketingu on-line i off-line, wsparcia sprzedaży krajowej
i zagranicznej, wdrożeń oraz komunikacji. W zakresie jego obowiązków jest ścisła współpraca z działami wewnątrz organizacji jak i partnerami krajowymi i zagranicznymi
w celu wsparcia zespołów sprzedaży i przyspieszenia działań marketingowych. Jest bezpośrednio odpowiedzialny za zarządzanie projektami marketingowymi wspierającymi sprzedaż, codzienną komunikację oraz raportowanie i analizy.
Specjalista ds. marketingu prowadzi projekty łączące obszar marketingu on-line i off-line oraz sprzedaży, opracowuje i wdraża plany komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym media społecznościowe, wspiera budowanie wizerunku marki.
Wymagania:
· wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne)
· wymagane min 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej w marketingu,
· doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów marketingowych; umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach,
· bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie, znajomość jęz. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
· dobra znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania
i prowadzenia prezentacji marketingowych,
· umiejętność analizowania działań marketingowych oraz przedstawianie rekomendacji do ciągłego doskonalenia,
· kreatywność, sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:
- pracę w innowacyjnej firmie oraz wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up),
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
- samodzielność w realizacji zadań.