• współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla poszczególnych marek (marketing internetowy),
• koordynowanie i planowanie akcji marketingowych w oparciu o analizę sprzedaży oraz stanów magazynowych,
• copywriting,
• zarządzanie budżetem marketingowym, wspólpraca z dostawcami,
• monitoring rynku, konkurencji,
• ścisła współpraca z działami sprzedaży,
• organizacja i czynny udział w targach branżowych, szkoleniach dla partenrów,
• przygotowywanie prezentacji i sporządzanie analiz.
• min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie handlowej lub produkcyjno-handlowej – WARUNEK KONIECZNY,
• wykształcenie wyższe – mile widziane kierunkowe (zarządzanie, marketing),
• wysoki poziom samodzielności w działaniu, doświadczenie w całościowym prowadzeniu akcji marketingowych,
• dobra znajomość języka angielskiego
• znajomość zasad SEO/SEM, komunikacji Social Media oraz systemu FreshMail,
• biegła obsługa programów z systemu MS Office,
• komunikatywność, kreatywność, otwartość,
• gotowość do pracy w Rudzie Śląskiej (planowana zmiana lokalizacji firmy),
• prawo jazdy kat. B.
THERMOSILESIA działa w branży HVAC od ponad 15 lat. Dzięki swojej... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.