Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla jednego z naszych klientów z branży e-commerce, poszukujemy na stanowisko:
specjalista ds. marketingu on-line
Nr ref.: 35506Praca tymczasowa
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Zakres obowiązków:
- Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych w mediach interaktywnych
- Przygotowywaniem kreacji marketingowych
- Rozwój aktualnych kanałów komunikacji i promocji oraz wymyślaniem nowych możliwości promowania produktu (platforma e-learningowa)
- Współpraca z działem reklamy i działem graficznym
- Badaniem efektywności prowadzonych działań (analityka internetowa)
- Monitorowaniem rynku pod kątem występujących w marketingu on-line trendów
- Negocjowanie stawek na emisje kampanii
- Kontaktowanie się oraz negocjacje z partnerami/wydawcami
- Kontrola opłacalności wydawców, placementów, kreacji i produktów
- Rozliczanie kampanii w modelach CPM, CPL, CPC, CTA
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- 1-2 lata doświadczenia w pracy w marketingu on-line na podobnym stanowisku
- wiedza i doświadczenie w obszarze performance marketingu
- znajomość form rozliczeń reklamy on-linowej (CPM, CPL, CPA, CPC, CTA)
- Kreatywność
- Komunikatywność
- znajomość trendów oraz nowości w e-marketingu
- kreatywność w podejściu do reklamy i dzielenie się pomysłami
- chęć pracy przy produkcie, który promowany jest nie tylko w Polsce, ale i Europie
- umiejętności negocjacyjne
- wiedza w zakresie optymalizacji i rozliczania kampanii on-line
- zmysł analityczny
- biegła znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie we współpracy z rynkami zagranicznymi będzie dodatkowym atutem.
Oferta:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- praca w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole,
- możliwości rozwoju oraz współpracy w międzynarodowym środowisku.