Kluczowe zadania kandydata:
- kreatywność marketingowa
- planowanie i nadzór nad egzekucją interaktywnych kampanii wizerunkowych oraz efektywnościowych wraz z analizą efektywności (display, e-mail marketing, social media, akcje specjalne, konkursy konsumenckie, lead generation, kampanie maksymalizujące konwersję)
- zarządzanie zintegrowanymi projektami marketingowymi
- zarządzanie contentem marketingowym brandów w mediach
- promowanie brandów w social media
- systematyczna analiza i optymalizacja działań podnoszących skuteczność prowadzonych działań
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 2 lata doświadczenia w realizowaniu interaktywnych działań marketingowych w agencji lub w dziale marketingu klienta
- praktycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego: social media, e-mail marketing, content marketing, marketing automation, ePR
- doświadczenie w obsłudze narzędzi: Google Analytics, Facebook Business Manager, Power Editor, Brand 24, Wordpress i/lub inne systemy CMS, Fresh Mail
- dodatkowym atutem będzie: umiejętność redagowania treści/copywritting
- mile widziani mężczyźni ze względu na charakter projektu
Veneo - Creativity first! – skutecznie pomaga Markom wykorzystać Interne... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.