Specjalista ds. marketingu internetowego/ E-marketing Specjalist
To idealna praca dla entuzjastów e-marketingu i e-commerce, którzy lubią kontakt z ludźmi. Na tym stanowisku będziesz dbać o efektywność kampanii reklamowych dla wielu kluczowych klientów.
Kogo szukamy?
Osoby odpowiedzialnej za:
- prowadzenie kampanii e-marketingowych (kampanie reklamowe, mailingi, newslettery, aktywności SEM oraz SEO)
- zarządzanie treścią (CMS) oraz dbanie o poprawne funkcjonowanie stron internetowych
- planowanie i przeprowadzanie działań e-mail marketing
- skuteczne, ukierunkowane na konkretne cele prowadzenie profili i fan page
- wdrażanie rozwiązań Facebook Connect
- prowadzenie pełnych kampanii
- tworzenie reklam, zakup przestrzeni reklamowej online
- prowadzenie blogów oraz mikroblogów firmy i jej klientów
- opracowanie i wdrażanie internetowej strategii marketingowej firmy i jej klientów
- pozycjonowanie SEM i SEO oraz koordynowanie kampanii
- monitorowanie podjętych aktywności, analiza statystyk
- inicjowanie i realizacja projektów internetowych
- aktywne wspieranie sprzedaży i zwiększanie jej efektywności
- tworzenie tekstów marketingowych na portale społecznościowe zgodnie z zasadami webwritingu
- analizowanie, monitoring i raportowanie działań marketingowych
Co oferujemy?
-pracę przy projektach dla różnych marek
-różnorodność projektów
-możliwość podnoszenia kwalifikacji dzięki szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym
-rozwój poprzez udział w konferencjach i spotkaniach branżowych
-odpowiedzialne stanowisko z możliwością rozwoju
-umowę o pracę (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
-regularnie wypłacane wynagrodzenie, podstawa plus premia za osiągane wyniki
-komfortowe biuro, świetnych kolegów, nowoczesne narzędzia pracy
-kawa, herbata i woda bez limitu
Czego oczekujemy?
- doświadczenie w obszarze e-marketingu
- doświadczenie w social marketingu
- szeroka wiedza na temat rynku e-commerce,
- zainteresowania mediami interaktywnymi i internetem
- bardzo dobra znajomość analityki internetowej, Google AdWords, SEO, SEMe-mail marketingu,
- doświadczenie w realizacji projektów internetowych
- praktycznej umiejętności pozycjonowania
- umiejętności tworzenia tekstów na potrzeby kampanii reklamowych
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne
- znajomość zagadnień związanych z handlem internetowym
- dobra znajomości języka angielskiego
HYPERFOX TO Pasja, wiedza, innowacyjne rozwiązania – wszystko uki... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.