Obowiązki:
• Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej i PR-owej
• Samodzielne prowadzenie projektów marketingowych centralnych oraz lokalnych
• Kontakty z mediami, studiami graficznymi/dźwiękowymi, agencjami reklamowymi oraz domem mediowym
• Sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne
• Kontrola kosztów
• Przygotowywanie prezentacji oraz analiz prowadzonych działań
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: marketing, public relations)
• Skuteczna komunikacja, kreatywność, orientacja na cel, współpraca, planowanie i organizacja, samodzielność
• Podstawowa wiedza marketingowa oraz wiedza na temat funkcjonowania mediów (w tym mediów społecznościowych)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Power Point)
• Doświadczenie w pracy w dziale marketingu/PR mile widziane
• Znajomość branży internetowej oraz kinowej będzie dodatkowym atutem
Oferta
• Umowa o pracę
• Ciekawe wyzwania zawodowe
• Pakiet benefitów
• Praca w dynamicznym zespole specjalistów
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 636.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.