Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Koordynator ds. Marketingu i PR
Lokalizacja: KatowiceNaszym Klientem jest międzynarodowa firma o profilu produkcyjnym, oferująca wysokiej jakości produkty elektroniczne dla różnych sektorów przemysłu. Z uwagi na rozwój organizacji poszukujemy kandydata na stanowisko Koordynator ds. Marketingu i PR.
Zakres obowiązków:
- opieka nad kanałem social media
- współtworzenie oraz realizacja strategii komunikacji marketingowej do klientów,
- planowanie działań z zakresu media relations,
- przygotowywanie materiałów prasowych oraz informacji na temat bieżącego funkcjonowania firmy,
- prowadzenie strony internetowej firmy/ sklepu internetowego,
- bieżąca współpraca z działem sprzedaży w ramach wspierania prowadzonych działań handlowych,
- monitorowanie efektywności działań marketingowych,
- budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy; organizowanie eventów, targów branżowych.
Nasz klient oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość budowania ścieżki kariery w strukturach firmy.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na ww. stanowisku lub o zbliżonym zakresie obowiązków,
- samodzielność w działaniu polegająca na umiejętności planowania pracy, ustalania priorytetów, przewidywania potencjalnych trudności i problemów,
- dyspozycyjność oraz odpowiedzialność,
- minimum bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (poziom B2).