Opis stanowiska pracy

  • opieka nad marką firmy
  • wprowadzanie nowych marek na rynek
  • budowanie wizerunku marki w sieci
  • tworzenie treści na strony internetowe oraz do materiałów reklamowych
  • planowanie, tworzenie i koordynacja akcji marketingowych
  • prowadzenie działań w obszarze Social Media
  • uczestniczenie w działaniach SEO/SEM
  • tworzenie materiałów marketingowych we współpracy z grafikiem
  • kreowanie wizerunku firmy oraz działania PR we współpracy z agencją PR
  • analizowanie i raportowanie efektywności prowadzonych kampanii oraz bieżące ich usprawnianie
  • monitoring mediów, analiza rynku oraz otoczenia konkurencyjnego
  • koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)

Wymagania

  • 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale marketingu lub w pracy w agencji reklamowej lub PR 
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi
  • doświadczenie w zakresie tworzenia stron internetowych
  • znajomość zasad poprawiających użyteczność strony internetowej oraz zwiększających konwersję
  • znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego w tym narzędzi marketingu internetowego tj. SEO, SEM
  • umiejętność swobodnego i lekkiego pisania oraz formułowania przekazów marketingowych
  • umiejętność analizy danych marketingowych
  • umiejętność szybkiego przyswajania informacji
  • kreatywność
  • umiejętność pracy w zespole

Prezentacja firmy

Od kilku lat Klinika Turowski jest jedną z najlepszych klinik wykorzystu... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi