Główne zadania:
- obsługa klientów w zakresie likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych
- kontakt z Klientami, ubezpieczycielami oraz innymi podmiotami biorących udział w procesie likwidacji szkód
- weryfikacja okoliczności powstania szkód, analiza dokumentacji ubezpieczeniowej
- aktywna współpraca z zespołem
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
- umiejętność formułowania argumentacji prawniczej oraz samodzielnego sporządzania i redagowania formalnych pism,
- umiejętność obsługi programów komputerowych
- preferowane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku,
Od Kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
- dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności i rzetelności
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- stabilne warunki zatrudnienia, połączone z motywacyjnym systemem premiowym
Kandydatów spełniających wymagania prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem.
Polska Kancelaria Brokerka sp. z o.o. jako broker ubezpieczeniowy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.