Opis stanowiska pracy

Główne zadania:
- obsługa klientów w zakresie likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych
- kontakt z Klientami, ubezpieczycielami oraz innymi podmiotami biorących udział w procesie likwidacji szkód
- weryfikacja okoliczności powstania szkód, analiza dokumentacji ubezpieczeniowej
- aktywna współpraca z zespołem

Wymagania

Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
- umiejętność formułowania argumentacji prawniczej oraz samodzielnego sporządzania i redagowania formalnych pism,
- umiejętność obsługi programów komputerowych
- preferowane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku,

Od Kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
- dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności i rzetelności
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy

Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- stabilne warunki zatrudnienia, połączone z motywacyjnym systemem premiowym


Kandydatów spełniających wymagania prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem.

Prezentacja firmy

Polska Kancelaria Brokerka sp. z o.o. jako broker ubezpieczeniowy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/11/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Prawo / Prokuratura

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi