Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. księgowości
Miejsce pracy: Wrocław
Obecnie poszukujemy osób do prestiżowego działu Księgi Głównej i Raportowania w Centrum Biznesowym stabilne rozwiajającej się firmy o międzynarodowym zasięgu, na stanowisko:
Nr ref. SK/WRC/0116/DB
Opis stanowiska:
- Wykonywanie operacji księgowych w księdze głównej zgodnie z ustalonymi procedurami
- Nadzór nad poprawnością i terminowością księgowanych operacji
- Przestrzeganie przepisów wynikających z MSR i MSSF
- Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca
- Uzgadnianie kont księgi głównej
- Procesowanie transakcji związanych ze środkami trwałymi
- Przygotowywanie danych na potrzeby audytów
- Sporządzanie raportów finansowych
- Raportowanie zgodnie z wymogami korporacyjnymi
- Utrzymywanie relacji i profesjonalna obsługa klientów firmy
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klientów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, księgowość)
- Min. 2 letnie doświadczenie w obszarze księgowości zdobyte w biurze rachunkowym lub wewnętrznym dziale księgowym
- Mile widziane doświadczenie w pracy w strukturach SSC/BPO
- Znajomość zasad i przepisów wynikających z ustawy o rachunkowości
- Znajomość polskich i zagranicznych standardów rachunkowości i sprawozdawczości
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek niezbędny
- Znajomość dodatkowego języka obcego będzie atutem
- Bardzo dobry poziom obsługi komputera (MS Office; Excel)
- Mile widziana znajomość obsługi systemu SAP
- Wysoki poziom komunikatywności oraz zdolności interpersonalnych
- Umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o światowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego i zwiększenia zakresu kompetencji
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie bazowe oraz pakiet dodatkowych benefitów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.