#

Specjalista ds. księgowości

Adecco Poland Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Specjalista ds. księgowości

Miejsce pracy: Wrocław

Obecnie poszukujemy osób do prestiżowego działu Księgi Głównej i Raportowania w Centrum Biznesowym stabilne rozwiajającej się firmy o międzynarodowym zasięgu, na stanowisko: 

Nr ref.  SK/WRC/0116/DB

 

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie operacji księgowych w księdze głównej zgodnie z ustalonymi procedurami
  • Nadzór nad poprawnością i terminowością księgowanych operacji
  • Przestrzeganie przepisów wynikających z MSR i MSSF
  • Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca
  • Uzgadnianie kont księgi głównej
  • Procesowanie transakcji związanych ze środkami trwałymi
  • Przygotowywanie danych na potrzeby audytów
  • Sporządzanie raportów finansowych
  • Raportowanie zgodnie z wymogami korporacyjnymi
  • Utrzymywanie relacji i profesjonalna obsługa klientów firmy
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klientów

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, księgowość)
  • Min. 2 letnie doświadczenie w obszarze księgowości zdobyte w biurze rachunkowym lub wewnętrznym dziale księgowym
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w strukturach SSC/BPO
  • Znajomość zasad i przepisów wynikających z ustawy o rachunkowości
  • Znajomość polskich i zagranicznych standardów rachunkowości i sprawozdawczości
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek niezbędny
  • Znajomość dodatkowego języka obcego będzie atutem
  • Bardzo dobry poziom obsługi komputera (MS Office; Excel)
  • Mile widziana znajomość obsługi systemu SAP
  • Wysoki poziom komunikatywności oraz zdolności interpersonalnych
  • Umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność

 

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o światowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zwiększenia zakresu kompetencji
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie bazowe oraz pakiet dodatkowych benefitów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi