Opis stanowiska pracy

Stanowisko specjalista ds. księgowości

Centrum Obsługi Administracji Rządowej – Wydział Finansowo-Księgowy ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty do spraw księgowości.

Wymiar etatu: pełny.

Miejsce pracy: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Warszawa.

 

I. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  2. minimum 6 letnie doświadczenie zawodowe,
  3. praktyczna znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT),
  4. bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,
  5. samodzielność,
  6. umiejętność analitycznego myślenia,
  7. umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna,
  8. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. wysoki standard etyki zawodowej.

 

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. weryfikacja dokumentów finansowo – księgowych pod względem formalno – rachunkowym,
  2. ewidencja księgowa dokumentów sprzedaży i zakupu oraz innych dokumentów o charakterze kosztowym,
  3. księgowanie wyciągów bankowych, dokumentów obrotu gotówkowego i bezgotówkowego,
  4. ewidencja rozliczeń międzyokresowych kosztów czynnych i biernych,
  5. uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych,
  6. uczestniczenie przy sporządzaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby jednostki.

 

III. Wymagane dokumenty (obowiązkowe):

  1. list motywacyjny i życiorys – CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
  2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydatów dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 20 marca 2017 r.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi