Zadania na stanowisku:
• Współprowadzenie pełnej księgowości klientów Firmy;
• sporządzanie sprawozdań finansowych na potrzeby Firmy;
• przygotowywanie raportów, analiz i zestawień;
• nadzór nad obszarem podatkowym, w tym sporządzanie deklaracji podatkowych;
• ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji;
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, PARP, banki, firmy doradcze);
• bieżąca analiza kont księgowych;
• monitorowanie procesów płatniczych;
• odpowiedzialność za miesięczne i roczne sprawozdanie finansowe;
• wspieranie działań dotyczących badania rocznego sprawozdania finansowego.
Od Kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia wyższego – kierunkowego ( lub pokrewnego);
• min. 3-4 letniego doświadczenia w obszarze rachunkowości;
• umiejętności samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
• zdolności analitycznych w połączeniu z dokładnością;
• znajomości przepisów podatkowych i zasad rachunkowości;
• mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym;
• mile widziana znajomość języka angielskiego ( na poziomie B1/B2)
• dobrej organizacji pracy własnej;
• umiejętności pracy w zespole, komunikatywności;
• odpowiedzialności, rzetelności oraz wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ( zatrudnienie przez APT przez 6 miesięcy następnie bezpośrednio pod Firmą);
• pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin;
• atrakcyjne wynagrodzenie;
• niezbędne narzędzia pracy;
• stałą opiekę koordynatora podczas zatrudnienia przez APT
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.