#

Specjalista ds. Księgi Głównej (z angielskim lub francuskim)

Adecco Poland Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Specjalista ds. Księgi Głównej (z angielskim lub francuskim)

Miejsce pracy: Wrocław

Obecnie poszukujemy osób do prestiżowego działu Księgi Głównej i Raportowania w Centrum Biznesowym stabilne rozwijającej się firmy o międzynarodowym zasięgu, na stanowisko:

Nr ref. SK/WRC/0116/DB

Opis stanowiska:
• Wykonywanie operacji księgowych w księdze głównej zgodnie z ustalonymi procedurami
• Nadzór nad poprawnością i terminowością księgowanych operacji
• Przestrzeganie przepisów wynikających z MSR i MSSF
• Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca
• Uzgadnianie kont księgi głównej
• Procesowanie transakcji związanych ze środkami trwałymi
• Przygotowywanie danych na potrzeby audytów
• Sporządzanie raportów finansowych
• Raportowanie zgodnie z wymogami korporacyjnymi
• Utrzymywanie relacji i profesjonalna obsługa klientów firmy
• Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klientów

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, księgowość)
• Min. 2 letnie doświadczenie w obszarze księgowości zdobyte w biurze rachunkowym lub wewnętrznym dziale księgowym
• Znajomość polskich i zagranicznych standardów rachunkowości i sprawozdawczości
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub francuskiego w mowie i piśmie – warunek niezbędny
• Bardzo dobry poziom obsługi komputera (MS Office; Excel)
• Wysoki poziom komunikatywności oraz zdolności interpersonalnych
• Umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność

Mile widziane:
• Znajomość dodatkowego języka obcego
• Doświadczenie w pracy w strukturach SSC/BPO
• Znajomość obsługi systemu SAP

Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o światowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku
• Możliwość rozwoju zawodowego i zwiększenia zakresu kompetencji
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie bazowe oraz pakiet dodatkowych benefitów

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi