Jesteśmy firmą outsourcingową o międzynarodowym zasięgu. Na co dzień wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów świadcząc usługi w obszarze telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta, głównie na terenie Europy. W międzynarodowym środowisku nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie a osiągane sukcesy to efekt pracy i zaangażowania wszystkich w zespole.
Jesteśmy na etapie budowania nowego dla nas działu jakości i w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. kontroli jakości procesów (call center)
Kraków
Twoje zadania:
- weryfikacja rozmów telefonicznych konsultantów pod kątem zachowania standardów polityki firmy (odsłuchy rozmów);
- monitorowanie procesów obsługi klienta i sprzedaży, wychwytywanie nieprawidłowości oraz wzajemnych zależności, bieżące raportowanie do kierownika lokalizacji;
Dodatkowo, dla osób z adekwatnym doświadczeniem:
- optymalizacja bieżących procesów, proponowanie zmian, współpraca polegająca na ich wdrożeniu;
- współudział w budowaniu działu jakości, projektowaniu standardów mających na celu wzrost wskaźników KPI.
Oczekujemy:
- znajomości specyfiki branży call center (warunek konieczny);
- doświadczenia w dziale jakości/sprzedaży lub w roli koordynatora zespołu;
- umiejętności analitycznych oraz postawy proaktywnej;
- bardzo dobrej, praktycznej znajomości MS Office, z naciskiem na MS Excel;
Oferujemy:
- rozwojowe stanowisko z zakresem obowiązków adekwatnym do doświadczenia i umiejętności;
- przywilej budowania nowego działu firmie;
- możliwość wdrażania własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój organizacji;
- pracę w stałych godzinach 8-16/9- 17 od poniedziałku do piątku;
- nieformalną atmosferę, dzięki której z radością przyjdziesz do pracy;
- pracę w nowoczesnym biurze i bardzo atrakcyjnej lokalizacji;
- długotrwałą współpracę w oparciu o umowę B2B/zlecenie.
Zapraszamy do kontaktu!