Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
-sporządzanie arkuszy pomiarowych,zapisów z pomiarów/badań
-opracowanie zapisów jakości
-dbanie o wykonywanie działań zgodnie z ustalonymi wymaganiami klienta
-utrzymywanie standardów jakościowych
-współtworzenie procedur jakościowych
-przedstawianie propozycji zmian,ulepszeń oraz udział w ich wrażaniu
-kontrola nad odpowiednim zastosowaniem narzędzi jakościowych w poszczególnych działach firmy
-analiza niezgodności
-współpraca z Klientem
-zarządzanie kilkuosobowym zespołem
Oczekiwania:
-wykształcenie wyższe
- 2 letnie doświadczenie w obszarze kontroli jakości
-widza z zakresu systemów zarządzania jakością
-doskonałe umiejętności interpersonalne
-zorientowanie na Klienta
-umiejętności analityczne
-umiejętność pracy w zespole
-jęz. angielski mile widziany w stopniu komunikatywnym
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?