Specjalista ds. Kontroli i Analizy Kredytowej
Osoba na tym stanowisku będzie bezpośrednio współpracowała z działem finansowym, handlowym, centralą całej grupy oraz z podmiotami świadczącymi usługi na rzecz spółki ( np. ubezpieczenie należności, faktoring, itp. ). Głównym celem będzie zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz koordynowanie działań w obszarze polityki finansowej spółki.
Jest to idealne stanowisko dla osoby z doświadczeniem w zakresie analizy kredytowej spółek, tworzeniu linii kredytowej, bądź też szeroko rozumianym sektorze finansowym (ubezpieczenia, banki, faktoring).
Informacje o kliencie
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży B2B, poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Kredytów i Analiz. Miejsce pracy: centrala spółki w Błoniu koło Warszawy.
Opis stanowiska
- Weryfikacja, analiza i ocena wyników finansowych przedsiębiorstw pod kątem ryzyka kredytowego,
- Przygotowywanie i opiniowanie wniosków kredytowych do centrali grupy oraz koordynacja tego procesu, docelowo podejmowanie decyzji kredytowych w ramach własnych kompetencji,
- Koordynacja i zarządzanie procesem związanym z ubezpieczeniem należności,
- Koordynacja i częściowa obsługa linii faktoringowej,
- Pozyskiwanie informacji i raportów gospodarczych,
- Współpraca z innymi działami spółki,
- Sporządzanie raportów z podejmowanych działań.
Profil kandydata
- Min. 2 - letnie doświadczenie w środowisku finansowym (kontrola kredytowa w spółkach) lub też w sektorze finansowym (ubezpieczenia, banki, faktoring)
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia) - mile widziane.
- Dobra znajomość języka angielskiego - umożliwiający swobodną komunikację ( głównie telefoniczną i mailową ),
- Rozumienie ryzyka związanego z opóźnieniami w zapłatach i problemów związanych z płynnością finansową,
- Znajomość problematyki finansowania działalności gospodarczej oraz mile widziana wiedza z zakresu faktoringu, kredytu, rozliczeń należności, itp.
- Znajomość dokumentów finansowych oraz wiedza z zakresu podstaw rachunkowości i analizy finansowej (umiejętność czytania sprawozdań finansowych: bilans, rachunek wyników etc.,),
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
- Zdolności analityczne, chęć poszerzania wiedzy i zdobywania nowych doświadczeń, dokładność, dobra organizacja pracy,
- Wysokie umiejętności interpersonalne.
Oferujemy
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów i socjalny, bardzo dobrą atmosferę pracy i możliwość rozwoju.
Page Personnel jest częścią PageGroup - międzynarodowego lidera w dziedzinie rekrutacji specjalistycznej, posiadającego 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobywanemu na rynku od 1994 r. marka Page Personnel jest rozpoznawana i ceniona w większości krajów Europy Zachodniej, w Azji, rejonie Pacyfiku oraz Ameryce Północnej i Południowej.
Dowiedz się więcej o Page Personnel