#

Specjalista ds. Kontaktów z Klientami

Renault Polska Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Renault Polska Sp. z o.o.
Renault Polska Sp. z o.o.
KONCERN RENAULT
poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Kontaktów z Klientami

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy rozpatrywanie i rozwiązywanie reklamacji zgłaszanych przez Klientów, zgodnie z obowiązującymi procedurami, uregulowaniami prawnymi w zakresie gwarancji i rękojmi, dbając o poziom kosztów przy jednoczesnym zapewnieniu satysfakcji Klientów.

Pracownik utrzymuje kontakt telefoniczny z Klientem zarówno na etapie rozpatrywania reklamacji, jak również w celu przekazania podjętej decyzji wraz z odpowiednią argumentacją. Kontaktuje się z Salonami oraz Autoryzowanymi Serwisami Sieci Renault w Polsce w celu weryfikacji danej sprawy i ustalenia sposobu rozwiązania problemu Klienta.

Wszelkie podejmowane działania dokumentuje w systemie informatycznym.

Niezbędne kompetencje:

  • doświadczenie w pracy z Klientem,
  • kompetencje techniczne dotyczące budowy samochodu,
  • znajomość obsługi komputera,
  • znajomość języka angielskiego,
  • dbałość o przekaz informacji,
  • dobre relacje interpersonalne,
  • orientacja na Klienta,
  • kreatywność i proponowanie rozwiązań,
  • umiejętność analizy i syntezy,
  • znajomość technik negocjacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi