Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 30/07/2016.

Specjalista ds. Kontaktów z Klientami

Bielsko-Biała,Cieszyn,Pszczyna,Częstochowa,Lubliniec,Myszków,Zawiercie,Gliwice,Katowice,Mysłowice, śląskie

Klient infoPraca.pl

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy stabilnym partnerem biznesowym, o międzynarodowym zasięgu. Działamy na polskim rynku ponad dwadzieścia lat. Zapewniamy najwyższe standardy obsługi oraz nowoczesne produkty dopasowane do ich potrzeb naszych Klientów. Pracownikom oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia ponoszące umiejętności zawodowe oraz atrakcyjne świadczenia. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. Kontaktów z Klientami

 

Zadania:

  • Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z nowymi oraz stałymi klientami
  • Przeprowadzanie analizy potrzeb i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań dla klienta
  • Prezentowanie i sprzedaż oferty produktowej oraz dbałość o dobry wizerunek firmy

Wymagania:

  • Dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta lub w sprzedaży
  • Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe
  • Komunikatywność i umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami
  • Łatwość w podejmowaniu decyzji i samodzielność w działaniu
  • Profesjonalne podejście do wykonywanych zadań
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie dobrym

Oferujemy:

  • Atrakcyjny system finansowo-motywacyjny
  • Możliwość rozwoju kariery zawodowej zgodnie z osobistymi preferencjami
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń oraz wdrożenie do pracy
  • Wsparcie finansowe na początku współpracy
  • Samodzielność w planowaniu i realizacji zadań
  • Współpracę na czas nieokreślony

 

Prezentacja firmy

Jedna z największych międzynarodowych firm, będąca liderem w swojej... branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/07/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry