Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej i Wizerunkowej
Warszawa Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej i Wizerunkowej
Warszawa
NR REF.: 1116839
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej i Wizerunkowej
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za promowanie i zwiększanie ekspozycji firmy na zewnątrz oraz komunikację wewnętrzną. Szczegółowe zadanie będą obejmowały opracowywanie i wdrażanie planów komunikacji (offline i online) , rozwijanie narzędzi komunikacji marketingowej poprzez tworzenie treści, tekstów oraz materiałów. Co więcej, Specjalista ds. Komunikacji będzie odpowiedzialny za monitoring i analizę wizerunku marki oraz bieżące raportowanie zmian w tym zakresie. Ważną częścią pracy będzie także prowadzenie projektów CSR przy uwzględnieniu celów biznesowych. Inne zadania obejmują organizację i udział w lokalnych wydarzeniach, przygotowywanie kalendarza promocyjnego i materiałów korporacyjnych oraz aktywny udział w zakresie PR produktowym.
Do aplikowania zapraszamy osoby z min. 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, posługujące się j. angielskim na poziomie zaawansowanym. Oczekujemy doskonałych umiejętności komunikacyjnych, swobody wyrażania myśli w piśmie oraz znajomości specyfiki mediów społecznościowych i doświadczenia w prowadzeniu działań CSR. Wymagamy znajomości MS Power Point.
Oferujemy stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz wiele ciekawych wyzwań w przyjaznym środowisku pracy. Oferujemy atrakcyjny pakiet benefitów.
Warszawa
NR REF.: 1116839
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej i Wizerunkowej
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za promowanie i zwiększanie ekspozycji firmy na zewnątrz oraz komunikację wewnętrzną. Szczegółowe zadanie będą obejmowały opracowywanie i wdrażanie planów komunikacji (offline i online) , rozwijanie narzędzi komunikacji marketingowej poprzez tworzenie treści, tekstów oraz materiałów. Co więcej, Specjalista ds. Komunikacji będzie odpowiedzialny za monitoring i analizę wizerunku marki oraz bieżące raportowanie zmian w tym zakresie. Ważną częścią pracy będzie także prowadzenie projektów CSR przy uwzględnieniu celów biznesowych. Inne zadania obejmują organizację i udział w lokalnych wydarzeniach, przygotowywanie kalendarza promocyjnego i materiałów korporacyjnych oraz aktywny udział w zakresie PR produktowym.
Do aplikowania zapraszamy osoby z min. 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, posługujące się j. angielskim na poziomie zaawansowanym. Oczekujemy doskonałych umiejętności komunikacyjnych, swobody wyrażania myśli w piśmie oraz znajomości specyfiki mediów społecznościowych i doświadczenia w prowadzeniu działań CSR. Wymagamy znajomości MS Power Point.
Oferujemy stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz wiele ciekawych wyzwań w przyjaznym środowisku pracy. Oferujemy atrakcyjny pakiet benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.