Opis stanowiska pracy
- opracowanie i realizacja strategii komunikacyjnej w mediach internetowych, w tym społecznościowych
- współtworzenie, koordynacja i bieżąca, systematyczna aktualizacja zawartości portali WWW Stowarzyszenia
- obsługa i administrowanie fanpage'y na portalu Facebook
- planowanie i realizacja kampanii promocyjnych, marketingowych portali www Stowarzyszenia w Internecie
Warunki zatrudnienia:
- 3 miesięczny staż z możliwością zatrudnienia
Zgłoszenie: CV i list motywacyjny do 20.02.2015 r.
Wymagania
- znajomość zagadnień i narzędzi e-PR
- wiedza za zakresu pozycjonowania SEM/SEO, Google Adwords będzie dodatkowym atutem
- umiejętność sprawnego poruszania się w Internecie, w tym w mediach społecznościowych
- umiejętność efektywnego przekazywania informacji, szczególnie pod kątem komunikacji on-line
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet)
- umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną (szczególnie w kontekście pisania tekstów promocyjnych /reklamowych)
- terminowość
- kreatywność, zaangażowanie i motywacja do pracy samodzielnej oraz w zespole
Prezentacja firmy
Misją Stowarzyszenia MANKO jest promowanie pozytywnych postaw i w...
Misją Stowarzyszenia MANKO jest promowanie pozytywnych postaw i wartości, szczególnie wśród młodych ludzi. Działania podejmowane w tym celu to prowadzenie wydawnictwa oraz organizowanie projektów i kampanii społecznych.
Początek MANKO to wrzesień 1998 r. Właśnie wtedy w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (ówczesna nazwa to AE) aktywni studenci z różnych organizacji studenckich powołali do życia Miesięcznik Studencki MANKO. Pismo było w pewnym sensie buntem przeciwko otaczającej ich studenckiej rzeczywistości. Twórcy tej idei chcieli pokazać i uświadomić rówieśnikom, że w życiu nie liczą się tylko pieniądze i kariera, że są takie wartości, jak solidarność, wolność słowa, demokracja, zdrowie, ekologia czy empatia. Był to także sposób na monitoring i przeciwdziałanie patologiom w życiu studenckim, takim jak korupcja i marnotrawstwo publicznych (studenckich) pieniędzy, pasywność i materializm. MANKO miało za zadanie aktywizować młodych ludzi, integrując ich wokół
wspólnych wartości i prospołecznych projektów. Miała to być także możliwość sprawdzenia się na łamach czasopisma w roli dziennikarza, redaktora, organizatora czy speca od marketingu i PR. W roku 2004 redakcja MANKO walcząc o swoją niezależność założyła Stowarzyszenie MANKO, które stało się wydawcą gazety. Po roku gazeta opuściła mury uczelni stając się pismem wszystkich krakowskich studentów. (Od 2007 wydaje także mutację regionalną w Katowicach dla studentów ze Śląska i Zagłębia).
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/02/2015
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Praktyki
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media