Kim jesteśmy?
Polską firmą z branży Contact Center, która tylko w ciągu ostatniego roku rozwinęła swój zespół z 30 do 120 osób (i jesteśmy z tego bardzo dumni). Od swoich współpracowników nie oczekujemy doświadczenia ani specjalistycznego wykształcenia. Wierzymy, że każdy zasługuje na szansę, by stać się częścią dobrego zespołu i mieć szansę na rozwojową pracę w komfortowych warunkach. Jeśli chcesz wspiąć się po szczeblach kariery bez korporacyjnej atmosfery, zgłoś się do nas na stanowisko:
Specjalista ds. klienta biznesowego
Co będziesz robić?
- Wykonywać telefoniczne połączenia wychodzące do klientów biznesowych
- Zachęcać do zapoznania się z ofertą produktów bankowych klienta
- Weryfikować dane klientów pod kątem kwalifikacji do poszczególnych programów
Poszukujemy osób, które:
- Chcą zdobyć doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych
- Są komunikatywne i chcę zdobywać wiedzę z zakresu umiejętności interpersonalnych Interesują się szeroko pojętymi procesami biznesowymi
- Nie mają oporów przed przeprowadzaniem rozmów związanych z ofertowaniem
- Nie boją się rozmowy ze zbijaniem obiekcji, bo choć w tym projekcie niczego nie sprzedajesz jak w każdej pracy z klientem możesz się z nimi spotkać
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę w przyjaznym środowisku i nieformalną atmosferę
- Wynagrodzenie w oparciu o stałą stawkę godzinową i motywujące prowizje wynikowe (średnio ok. 3 do 3,5 tysiąca netto)
- Kompleksowe (i oczywiście płatne) szkolenie przygotowujące do pracy
- Szerokie zaplecze socjalne w biurze (w pełni wyposażona w owoce, soki, kawy, herbaty i inne pyszności kuchnia) i poza nim (pakiety Multisport i Luxmed)