Specjalista ds. Kadrowych
Miejsce pracy: Sanok
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Do Twoich zadań na stanowisku należeć będzie:
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowym
- Tworzenie raportów, analiz oraz zestawień
- Sporządzanie dokumentów pracowniczych (umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy).
- Współpraca z pracownikami w zakresie spraw bieżących (wystawianie zaświadczeń, naliczanie urlopów, udzielanie informacji związanych z zatrudnieniem pracownika)
- Współpraca z innymi działami firmy
- Bieżące zadania zlecane przez koordynatora
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (kierunkowe)
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem czasu pracy
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Umiejętność tworzenia i prowadzenia dokumentacji pracowniczej
- Umiejętność obsługi Excel oraz programu kadrowego Comarch Optima
- Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
NASZ KLIENT W ZAMIAN OFERUJE M.IN.:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę na stałe
- Stabilne, aczkolwiek rozwojowe stanowisko
- Stałe godziny pracy (8:00-16:00)
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- Premie uznaniowe
- Narzędzia pracy
- Możliwości rozwoju
- Pracę dla dużej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- Wspaniałą atmosferę pracy
OFERTA DOTYCZY PRACY NA STAŁE!
Nie wahaj się i złóż swoją aplikację od razu!
Swoje CV możesz przesłać klikając w przycisk APLIKUJ
Wszystkie aplikacje zostaną rozpatrzone i pozostaną w naszej bazie, skontaktujemy się jednak tylko z wybranymi osobami.
Numer referencyjny: SK/11/2016/RZS
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.