Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. kadr
Miejsce pracy: WarszawaGłówne obowiązki na stanowisku:
• obsługa kadrowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców ( sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
• utrzymywanie dobrych relacji w obsługiwanymi pracownikami
• odbywanie dyżurów kadrowych u naszych klientów
• przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień
• sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
• prowadzenie kasy gotówkowej biura
• rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
• wystawianie faktur
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie
• doświadczenie w kadrowej obsłudze pracowników minimum 1 rok - warunek konieczny
• doświadczenie w agencji doradztwa personalnego - będzie dużym atutem
• dobra znajomość pakietu MS Office
• mile widziana znajomość programu Płatnik, Dynamics Nav
• bardzo dobra znajomość przepisów prawa praca i zagadnień z zakresu kadr
• dobra znajomość języka angielskiego - mile widziana
• bardzo dobra organizacja czasu pracy
• dokładność, skrupulatność
• prawo jazdy kat. B - mile widziane
Oferujemy:
• pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• umowę o pracę
• możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
• pracę młodym i dynamicznym zespole
• atrakcyjne benefity pozapłacowe, opieka medyczna, karta sportowa
• możliwość zatrudnienia na ¾ lub cały etat
Numer referencyjny: SK/WA2/12/2016
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.