* prowadzenie dokumentacji personalnej
* sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.)
* obsługa umów cywilno-prawnych
* sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr i płac
* współpraca z ZUS, US, PIP, GUS itp.
* przygotowywanie dokumentacji płacowej
* współpraca ze służbą BHP oraz z innymi działami w firmie
* udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu administracji kadr i płac
* min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, w szczególności w zakresie naliczania płac
* wykształcenie min. średnie
* znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz kodeksu pracy
* znajomość programu R2Płatnik będzie dodatkowym atutem
* umiejętność dobrej organizacji pracy
* komunikatywność, rzetelność i zaangażowanie w realizowane zadania
* umiejętność pracy pod presją czasu
www.lissta.pl
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.