#

Specjalista ds. Kadr i Płac

BGC GROUP Sp. z o.o. Sp. K.

Wrocław, dolnośląskie

BGC GROUP Sp. z o.o. Sp. K.
Jesteśmy nowoczesną firmą konsultingową stworzoną specjalnie na potrzeby polskich i zagranicznych, szczególnie włoskich, przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie Polski.

Nasza działalność skupia się głównie w południowo – zachodniej Polsce, gdzie koncentruje się większa część przemysłu, zwłaszcza w branżach: AGD, motoryzacyjnej i mechanicznej.

Specjalizujemy się w kompleksowej realizacji procesu inwestycyjnego w Polsce, pozyskiwaniu dofinansowania zewnętrznego z funduszy unijnych na realizację lub rozwój inwestycji, doradztwie prawnym, usługach księgowych i podatkowych oraz opracowywaniu biznesplanów, analiz finansowych i badań rynku, jak również w obsłudze kadrowo-płacowej.

W chwili obecnej poszykujemy do naszego zespołu pracownika, na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy nowoczesnym biurem konsultingowym stworzonym specjalnie na potrzeby polskich i zagranicznych przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie Polski.

W chwili obecnej poszykujemy do naszego zespołu kadrowego pracownika, na stanowisko:

Pracownicy zespołu zajmują się obsługą kadrowo- płacową firm naszych Klientów, w tym m.in.: zarządzaniem procesem zatrudniania pracowników naszych, naliczaniem wynagrodzeń, kontrolą czasu pracy pracowników, sporządzaniem wymaganych prawem dokumentów, w tym deklaracji, jak również przygotowanie zindywidualizowanych zestawień informacyjnych w zakresie kadr i płac na życzenie naszych Klientów. Ponadto Pracownicy działu są także odpowiedzialni za reprezentowanie spółek klientów przed instytucjami państwowymi.

Główne obowiązki:

  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych
  • przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenie, umów o dzieło,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowników,
  • samodzielne naliczanie i przygotowywanie listy płac,
  • sporządzania deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
  • przygotowanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu.

Od kandydata oczekujemy umiejętności:

  • praktycznej znajomość prawa pracy oraz przepisów ZUS,
  • biegłej znajomości programu Płatnik oraz pakietu MS Office,
  • obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu PCBiznes),
  • pracy w zespole,
  • analitycznego i logicznego myślenia.

Mile widziane będzie:

  • doświadczenie w biurze rachunkowym,
  • znajomość języka włoskiego.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
BGC GROUP Sp. z o.o. Sp. K.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi