Specjalista ds. kadr i płac
Wrocław Specjalista ds. kadr i płac
Wrocław
NR REF.: 1084395
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy doradztwa personalnego, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zasporządzanie list płac i kontrolę dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców – również rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicą. Pracownik będzie również sporządzał deklaracje ZUS, PIT, PFRON, GUS. Pozostałe obowiązki dotyczą wystawiania zaświadczeń o zarobkach, przygotowywania i archiwizowania dokumentacji kadrowo-płacowej (teczki pracownicze), współpracy z urzędami i organami kontroli, w tym korespondencji z komornikami, kontaktu z ZUS oraz sporządzania i korygowania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik
Od kandydatów wymagane jestminimum dwuletnie doświadczenie w pracy w dziale płacowym, mile widziane doświadczenie w dziale kadrowo –płacowym w agencji pracy tymczasowej. Kandydat powinien znać przepisy dotyczące: prawa pracy, w tym ewidencja czasu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od os. fizycznych oraz aktualnych przypisów wykonawczych, mile widziana znajomość ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych oraz posługiwać się programami kadrowo-płacowymi. Poszukujemy kandydatów cechujących się terminowością, dokładnością, bardzo dobrą organizacją pracy oraz umiejętnością pracy pod presją czasu.
Nasz Klient oferujemożliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwości rozwoju w strukturach firmy oraz atrakcyjny pakiet benefitów.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Wrocław
NR REF.: 1084395
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy doradztwa personalnego, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zasporządzanie list płac i kontrolę dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców – również rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicą. Pracownik będzie również sporządzał deklaracje ZUS, PIT, PFRON, GUS. Pozostałe obowiązki dotyczą wystawiania zaświadczeń o zarobkach, przygotowywania i archiwizowania dokumentacji kadrowo-płacowej (teczki pracownicze), współpracy z urzędami i organami kontroli, w tym korespondencji z komornikami, kontaktu z ZUS oraz sporządzania i korygowania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik
Od kandydatów wymagane jestminimum dwuletnie doświadczenie w pracy w dziale płacowym, mile widziane doświadczenie w dziale kadrowo –płacowym w agencji pracy tymczasowej. Kandydat powinien znać przepisy dotyczące: prawa pracy, w tym ewidencja czasu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od os. fizycznych oraz aktualnych przypisów wykonawczych, mile widziana znajomość ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych oraz posługiwać się programami kadrowo-płacowymi. Poszukujemy kandydatów cechujących się terminowością, dokładnością, bardzo dobrą organizacją pracy oraz umiejętnością pracy pod presją czasu.
Nasz Klient oferujemożliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwości rozwoju w strukturach firmy oraz atrakcyjny pakiet benefitów.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.