Opis stanowiska pracy

• Przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac
• nadzór nad procesami związanymi z raportowaniem czasu pracy, urlopów i absencji pracowników
• nadzór nad procesami związanymi z zatrudnianiem pracownika, przebiegiem zatrudnienia, rozliczeniami pracowników
• prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
• sporządzanie raportów i sprawozdań zgodnie z potrzebą pracodawcy dotyczących wynagrodzeń oraz zatrudnienia pracowników
• sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (PFRON, ZUS, US, GUS, PIP)
• prowadzenie dokumentacji dotyczących ewidencji czasu pracy
• sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz umowami cywilno-prawnymi.

Wymagania

• Doświadczenie w pracy w dziale kadr
• bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych
• konieczne doświadczenia w rozliczaniu płac, podatków i ZUS w firmie posiadającej powyżej 300 pracowników
• dobra znajomość pakietu Microsoft Office
• konieczna znajomość programu CDN Optima oraz Płatnik
• dobra organizacja pracy
• dokładność oraz systematyczność
• motywacja do pracy w organizacji pozarządowej
• mile widziane doświadczenie w kadrach w podmiocie leczniczym, doświadczenie w rozliczaniu czasu pracy personelu medycznego.

Prezentacja firmy

Polski Czerwony Krzyż jest jedną z najstarszych i największych organizac... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/05/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi